Transport Și Retur

 

Returnarea produselor se accepta conform “Termenilor si conditiilor” prezentati si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.


Cu titlu de exceptie - pentru produsele din categoria lenjerie intima - se poate accepta returnarea/schimbarea marimii pentru corsetele  cu respectarea urmatoarelor conditii:

- notificarea de returnare/schimbare a marimii se face imediat dupa primire, in mod obligatoriu in ziua primirii corsetului. Notificarea va contine informatiile de mai jos si se va face prin mail la adresa fratilaevenadr@gmail.com

- corsetul nu a fost purtat si evident ca nu prezinta semne de purtare

- corsetul se va returna in ambalajul original in care a fost primit

- returnarea se va face prin Cargus  pe costurile cumparatorului in varianta directa sau prin COLET la schimb

In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:

- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala dvs., respectiv costul transportului produsului sau orice alta cheltuiala de returnare fiind suportata de dvs. in calitate de consumator

- de a returna produsul cumparat in buna stare, nedeteriorat, in starea in care v-a fost livrat si fara a prezenta semne de purtare si/sau utilizare

- de a notifica Societatea privind intentia de returnare a produsului

 

Pentru a returna un produs este necesar ca inainte de expedierea acestuia catre Societate sa notificati acest lucru, notificare care se poate face:

- prin mail la adresa: fratilaevenadr@gmail.com

Notificare de returnare transmisa Societatii va contine cel putin urmatoarele informatii:

- numar comanda sau nr AWB si data, cu care s-a facut livrarea de catre Societate

- datele de identificare ale cumparatorului utilizate la livrarea produsului

- cont IBAN si nume titular cont in care se va face restituirea fondurilor de catre Societate

- copie AWB cu care se va returna produsul catre Societate 

Daca aveti un produs de returnat, dvs trebuie sa va ocupati de trimiterea coletului catre noi, de preferat prin firmele de curierat Cargus sau Fan Courier. Banii pentru produsele returnate se restituie in termen de 5-14 zile calendaristice (nu se resituie contravaloarea transportului initial, acea suma revenind firmei de curierat Cargus)

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la data primirii si verificarii produsului returnat.

Suma de bani corespunzatoare pretului platit pentru produsul/produsele returnate se va restitui ulterior verificarii starii produselor returnate dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Costul transportului nu se va restitui (ex: costul produsului plus transport ex 339lei +20 lei= 359 lei - in cazul restiuirii sumei noi va restituim costul produsul excluzand costul transportului -suma restituita: 339 lei ).

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, rupturi, accesorii lipsa, … ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (ex: returnari repetate).

 

De stiut in caz ca ne trimiti produse care nu indeplinesc conditiile de retur

Ne rezervam dreptul de a aplica anumite penalitati sau de a refuza returul produselor si plata returului daca:

1.     Produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri impropii (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).

2.     Produsele nu mai au etichetele rupte (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).

3     Daca produsele pe care le returnezi sunt trimise catre Havana dupa cea de-a 14 a zi de cand ai primit comanda cererea de retur va fi anulata si nu vom mai putea procesa returul dvs.

Conform OUG nr. 34/2014, FRĂȚILĂ EVEN ADR SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta

- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa fratilaevenadr@gmail.com 

Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Dat fiind faptul ca legislatia in vigoare nu prevede dreptul de returnare pentru persoane juridice, politica noastra de retur specifica faptul ca Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE. Nu poate face RETUR.